Logo
En
Bursa Büyürse Türkiye Büyür
BTSO Akademi’de ‘Satış ve Müşteri Yönetimi Eğitimi’

BTSO Akademi’de ‘Satış ve Müşteri Yönetimi Eğitimi’

Bursa Ticaret ve Sanayi Odası (BTSO) Akademi Projesi kapsamında düzenlenen ‘Satış ve Müşteri Yönetimi’ eğitimine iş dünyası temsilcileri yoğun ilgi gösterdi.

 

BTSO Ana Hizmet Binası’nda düzenlenen eğitimde konuşan BTSO Yönetim Kurulu Üyesi Muhsin Koçaslan, günümüzde her alanda bir dijital dönüşümün yaşandığını söyledi. Teknolojinin baş döndürücü şekilde ilerlemeye devam ettiğini; ticaretten finansa, satıştan pazarlamaya kadar birçok alanda önemli gelişmeler yaşandığını kaydeden Koçaslan, “Son yıllarda iyice hızını artıran bu dönüşüm ile birlikte müşteri alışkanlıkları ve beklentileri de hızla değişiyor. Her sektördeki ve her büyüklükteki firma için bu değişime ayak uydurabilmek artık bir zorunluluk haline geldi.” dedi.

 

“30 BİN ÜYE FAYDALANDI”

Muhsin Koçaslan, BTSO olarak üyelerin çağın gereklerine uygun biçimde dönüşmesi, hızlı değişen trendler ve müşteri ihtiyaçlarına cevap veren eğitim programlarına imza attıklarını kaydetti. Eğitim ve gelişim programı BTSO Akademi Projesi ile Bursa’da çok önemli bir ihtiyaca cevap verdiklerini kaydeden Koçaslan, “Akademi projemiz kapsamında 2014 yılından bu yana 400’ün üzerinde eğitim ve gelişim programı düzenledik. Eğitimlerden yaklaşık 30 bin üyemiz faydalandı.  Bursa’nın sanayi ve ticaret hayatındaki nitelikli dönüşümünde etkin bir rol oynayan proje kapsamında eğitimlerimize tüm hızıyla devam edeceğiz.” dedi.

 

“MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ GÜÇLÜ OLAN ŞİRKETLER DAHA UZUN ÖMÜRLÜ”

Programda eğitmen Burak Ercivan, satış ve müşteri yönetimi konularında bilgi ve deneyimlerini paylaştı. Tüm işletmelerin gündemlerinde “müşteri ilişkileri yönetimi” konusunun yoğun yer almaya başladığını belirten Ercivan, “Müşteri ilişkileri yönetimi, firmaların müşterilerini tanıyarak, onların ihtiyaçları paralelinde uygun ürün ve hizmetleri geliştirmeleridir. Müşteri ilişkileri, işletmenin rekabet gücünü arttırmak için çalışmalar yapmaktadır ve süreklilik arz etmektedir. Müşteri, hizmet ve ürünlerin nihai kullanıcısıdır. Müşteri ilişkileri, işletmelerin en önemli rekabet araçlarından birisidir. Müşteri ilişkilerini en iyi şekilde yöneten şirketler daha uzun ömürlü olacaktır.” diye konuştu.


Fotoğraflar

| 23.09.2019 |

Haberler

BTSO 136 Yaşında
BTSO’da KOSGEB Destek Programları Tanıtıldı
BMC Tedarikçi Buluşmasıyla Savunma Sanayisinin Yerli Gücünü Bursa’da Aradı
BTSO Ev Sahipliğinde ‘Macaristan ile Ticaret ve İşbirliği’ Semineri Düzenlendi
“Bursa Business School Türkiye’nin Kongre Merkezi Olacak”
Ev Tekstilinde ‘HOMETEX’ Rüzgarı Esti
TOBB Başkanı Hisarcıklıoğlu'ndan HOMETEX Fuarı'na Tam Not
BTSO MESYEB Elektrikli ve Hibrit Araçlarda Mesleki Yeterlilik Belgesi Vermeye Başladı
Bursalı Firmalar Japonya’da Kalıp Sektörünün Küresel Sahnesinde
Bursa 250 Büyük Firma Araştırması Başvuruları Başladı
Turkish Fashion Fabrics Show, Sektöre İvme Kazandırdı
BTSO, Nisan Ayında İş Dünyasının Gündemini Belirledi
Turkish Fashion Fabrics Show Fuarı Kapılarını Açtı

Duyurular

Aktif İşgücü Hizmetlerinin Yürütülmesine İlişkin Usul ve Esaslar Hakkında Yönetmelik
Kurban Bayramı sebebiyle Dış Ticaret Müdürlüğü çalışma programı hk
Irak Yatırım Forumu – Erteleme
Arjantin'de Teknolojik ve İklimlendirme Ürünlerinde İthalat Vergileri ve İç Vergilerde Düzenleme
Hızlı Erişim
  • Kayıtlı Üyeler
  • Üfe Tüfe Oranları
  • Ülke Raporları
  • Üye Borç Sorgulama ve Ödeme
  • Yayınlar
  • Etkinlik Takvimi
  • Sektörel Rapor
  • Aidat Borcu Ödeme ve Sorgulama
    Oda Sicil ve Üye İlişkileri Müdürlüğü Belge Talebi
    Medos
    BTSO Biz
    BTSO Küresel Fuar Acentesi
    BTSO Akademi
    BTSOMESYEB
    BUTGEM Eğitim Merkezi BTSO Mutfak Akademi
    Bilgi Güncelleme Formu
    Üye Memnuniyet Anketi
    Etkinlik Takvimi
    P.tesi
    Salı
    Çar.
    Per.
    Cuma
    C.tesi
    Paz.
    | Tüm Etkinlikler |
    BTSO Ekonomi
    Akredite Logo AB Bilgi Merkezi
    Avrupa İşletmeler Ağı Türkiye – AB İş Dünyası Diyaloğu Hibe Programı