Logo
En
Bursa Büyürse Türkiye Büyür
Çarşı Esnafına Müşteri Kazanmanın Şifreleri

Çarşı Esnafına Müşteri Kazanmanın Şifreleri

BTSO Payitaht Çarşı Kurumsal Gelişim Programı kapsamında Tarihi Çarşı ve Hanlar bölgesi esnafına yönelik eğitimler tüm hızıyla devam ediyor.

 

Payitaht Çarşı ile Akademi Projesi kapsamında çarşı esnafına yönelik düzenlenen ‘Kurumsal Gelişim Programları’ eğitimleri Tayyare Kültür Merkezi’nde sürüyor. BTSO Akademi Projesi kapsamında düzenlenen eğitimlerde alanında uzman akademisyenler, esnafın ticaret hayatına katkı sağlayan önemli bilgiler paylaşıyor. ‘Perakende Sektörü SatışI’ ile ‘Ahilik Kültürü ve Tarihi Çarşılar’ eğitiminin ardından eğitmen Adnan Erbaş tarafından çarşı esnafı için önemli bir konu olan ‘Müşteri İle Etkin İletişim’ hakkında önemli bilgiler paylaştı.

 

“OLUMLU YAKLAŞIN”

Adnan Erbaş, eğitimde çarşının imaj algısının, değişen müşteri özelliklerinin ve isteklerinden bahsetti. Müşterilerin özellikle işyerine girdiği zaman ilgi ve alaka beklediğini, bekletilmeye tahammül edemediğini belirten Erbaş, “Çarşı için müşteri ile iletişim oldukça önemli. Her gün binlerce insan, çarşıya alışveriş yapmak için geliyor. Yapılan alışverişte müşterinin esnaftan veya çalışanlardan alacağı en ufak olumsuz bir algı hemen çarşıyı etkiliyor. Bu yüzden müşteriye her zaman olumlu yaklaşmalıyız” dedi.

 

“GÜLER YÜZLÜ OLMALIYIZ”

Müşterilerin esnaftan öncelikle kişisel imaj değil, kurumsal bir imaj beklediğini kaydeden Erbaş, şöyle konuştu: “Müşteriye karşı esnafımız ve çalışanlarımız güler yüzünü eksiltmemeli. Çünkü müşteri, gülen yüzlü ve kendisine ilgi gösteren esnafı tercih ediyor.”

 

“ESANFIN KURUMSAL KİMLİĞİ GÜÇLENİYOR”

Bursa Tarihi Çarşı ve Hanlar Birliği (BTÇH) Başkanı Muhsin Özyıldırım, Payitaht Çarşı Kurumsal Gelişim Programları kapsamında düzenlenen eğitimlerden dolayı BTSO’ya teşekükr etti. Çarşı esnafının kurumsal kimliğini güçlendirecek eğitimlerin önemine işaret eden Özyıldırım, “BTSO öncülüğünde çarşı esnafımıza yönelik güzel hizmetler veriliyor. Bölgemizde yapılan yapısal dönüşümün yanı sıra esnafımızın daha da bilinçlenmesini sağlayan eğitimler de büyük önem taşıyor. Eğitimlere katılan tüm bölge esnafımıza teşekkür ediyorum” dedi.

| 02.01.2018 |

Haberler

BUTEKOM Tarafından Yürütülen BUTEXCOMP Projesi Tamamlandı
Genç Girişimciler Bursa Business School’da Buluştu
Bursa Textile Show Fuarı 40’a Yakın Ülkeden İş Profesyonelini Ağırladı
Kırgızistan İş Dünyası İşbirliği İçin Bursa’da
Tekstil Sektörünün Gücü Bursa Textile Show’da Dünyaya Sergileniyor
BTSO, Litvanya’ya Düzenlenen En Büyük Ticaret Heyeti Programına İmza Attı
BTSO Yönetim Kurulu Başkanı İbrahim Burkay Litvanya Parlamentosunda Konuştu
“Güvenilir Gıda Tüketelim, Sağlıklı Beslenelim, İsrafı Önleyelim” Projesi Başladı
“Gelecekte Uzaya İmza Atacak Gençlerimizi Mutlaka GUHEM’e Bekliyorum”
BTSO TAM’da Akreditasyon Eğitimleri Başladı
Ev Tekstili Sektörü HOMETEX Fuarı’na Odaklandı
Yeni Nesil Araç Teknolojileri İçin BTSO’dan ‘Mükemmel’ Adım
Bursalı Tekstilciler Paris Seferinden Umutlu Döndü

Duyurular

Yetkilendirilmiş Yükümlü Statüsü Soru Formu
Avrupa girişimciliği teşvik ödülleri 2024
Suudi Arabistan Hk.
1831 Yeşil İnovasyon Teknoloji Mentörlük Programı Bilgilendirme Toplantısı
Hızlı Erişim
  • Kayıtlı Üyeler
  • Üfe Tüfe Oranları
  • Ülke Raporları
  • Üye Borç Sorgulama ve Ödeme
  • Yayınlar
  • Etkinlik Takvimi
  • Sektörel Rapor
  • 2023 - 2024 Yılı Burs Sonuçları
    Aidat Borcu Ödeme ve Sorgulama
    Oda Sicil ve Üye İlişkileri Müdürlüğü Belge Talebi
    Medos
    BTSO Biz
    BTSO Küresel Fuar Acentesi
    BTSO Akademi
    BTSOMESYEB
    BUTGEM Eğitim Merkezi BTSO Mutfak Akademi
    Bilgi Güncelleme Formu
    Üye Memnuniyet Anketi
    Etkinlik Takvimi
    P.tesi
    Salı
    Çar.
    Per.
    Cuma
    C.tesi
    Paz.
    | Tüm Etkinlikler |
    BTSO Ekonomi
    Akredite Logo AB Bilgi Merkezi
    Avrupa İşletmeler Ağı Türkiye – AB İş Dünyası Diyaloğu Hibe Programı