Logo
En
Bursa Büyürse Türkiye Büyür
Bursa İle İşbirliği İçin Sıraya Girdiler

Bursa İle İşbirliği İçin Sıraya Girdiler

Bebe ve çocuk konfeksiyonu sektöründe üretim üssü Bursa’da sektörün kalbi Junioshow Fuarı’nda atıyor. BTSO’nun Ticari Safari Projesi kapsamında Gana’dan Kanada’ya Rusya’dan İran’a kadar 50’ye yakın ülkeden gelen yaklaşık 1.000 alıcı, Bursalı firmalarla işbirliği yaparak, ilk siparişlerini vermeye başladı.

 

Bursa Ticaret ve Sanayi Odası (BTSO) ve TÜYAP Bursa Fuarcılık A.Ş. işbirliği ve BEKSİAD’ın destekleriyle düzenlenen Junioshow Fuarı iş profesyonellerini ağırlamaya devam ediyor. 110 firmanın katılımcı olarak yer aldığı, 0-12 yaş arası bebe ve çocuk hazır giyimi sonbahar – kış kreasyonlarının görücüye çıktığı fuar ile Bursalı firmalar dünyanın dört bir yanından gelen alıcıların radarına girdi.

 

“HER COĞRAFYAYA HİTAP EDİYOR”

Rusya’dan gelen Sergey İliyev, 10 senedir bebe ve çocuk konfeksiyonu sektöründe ticaret yaptığını söyledi. Bursa’ya birçok kez geldiğini ve her seferinde Bursalı firmalarla işbirliği yaptığını ifade eden İliyev, “Bursa, sahip olduğu tarihi, kültürel ve üretim tecrübesiyle her anlamda muhteşem bir şehir. Bebe ve çocuk konfeksiyonu sektöründe de Bursa’nın potansiyelinin farkındayım. Bu fuarda çok fazla firma ile görüşme yaptım. Bursa’da her coğrafyaya hitap eden ürün bulabiliyorum. Junioshow, direkt üretici ile bizi buluşturuyor. Avrupa kalitesinde ürünler çok uygun fiyatlarla satılıyor. Bu ziyaretimde birçok sipariş vererek ülkeme döneceğim.”  dedi.

 

“BURSA’NIN İSMİ BİLE CEZAYİR’DE YETİYOR”

Cezayir’den gelen Abdurrezzak Bouhamidi, Bursa’ya hem ticaret hem de turizm anlamında sürekli geldiğini ifade ederek, fuarın kendisi için verimli geçtiğini vurguladı. Bursa markasına Cezayir’de özel bir ilgi olduğunu ifade eden Bouhamidi, “Bursa kumaşı dünyada 1 numara. Cezayir’de müşterilerimin tercihi her zaman Bursa ürününden yana. Benim tek tercihim Bursa olmaya devam edecektir.” diye konuştu.

 

BİR DAVETİYE HER ŞEYİ DEĞİŞTİRDİ

Gana’dan gelen iş kadını Regina Kululi, 10 yıldır Gana’da 0-16 yaş arası konfeksiyon ürün ticareti yaptığını söyledi. Bursa’nın bebe ve çocuk konfeksiyonu üretiminde önemli bir potansiyele sahip olduğunu kaydeden Kululi, Junioshow Fuarı için kendisine gönderilen bir davetiyenin Bursa ile ticaretin kapısını araladığını kaydetti. Kululi, “Bursa’da bütün ürün gamına aynı anda ulaşabiliyorum. Daha önce Çin’den alışveriş yapıyordum. Bursa ile ticarete başladıktan sonra Çin ile alışverişimi bitirdim. Artık tercihim Bursa.” ifadelerini kullandı.

 

KANADA’DAN TİCARET İÇİN GELDİ

Kanada’dan gelen Olivia Amoateng ise 3 yıldır Bursa’ya geldiğini söyleyerek, “Bursa sektörde modanın belirlendiği önemli bir kent. Kanada’daki müşterilerim sürekli Bursa ürünlerini soruyorlar. Her yıl fuara gelmeye çalışacağım.” diye konuştu.

 

YENİ MÜŞTERİLER KAZANDIK

BTSO Meclis Üyesi ve Sektör Temsilcisi Mesut Okyay, Junioshow Fuarı’nın sektörün ihtiyaçlarını karşıladığını ifade ederek, “Fuar boyunca stantlarımız oldukça kalabalık. Üretim yapan bir sektör var. Fuarda satışlarımız oldukça iyi. Kanada’dan İngiltere’ye kadar alıcılarla görüşmeler yaptık. Fuarda yeni müşteriler de kazandık. Bu organizasyon sektörümüze büyük hareketlilik kazandırıyor.” dedi.

 

 “BTSO’NUN FARKINI HİSSETTİK”

Sektör temsilcisi Rıdvan Güler, Junioshow organizasyonundan dolayı BTSO ve BEKSİAD’a teşekkür etti. Bereketli bir fuar geçirdiklerini kaydeden Güler, “Her zamanki gibi alım heyetlerinde BTSO’nun farkını hissettik. Birçok ülkeden iş insanını ağırlıyoruz. Farklı renkleri fuarımızda görüyoruz. Müşterilerimiz fuar tarihini sabırsızlıkla bekliyor. Bursa, bebe ve çocuk konfeksiyonu modasını belirleyen bir şehir. Organizasyondan dolayı BTSO’ya teşekkür ederim.” şeklinde konuştu.

 

 


Fotoğraflar

| 06.07.2018 |

Haberler

BTSO Mart Ayı Meclis Toplantısı Gerçekleştirildi
Cumhurbaşkanı Yardımcısı Cevdet Yılmaz Bursa İş Dünyası İle Buluştu
BTSO’da “BMC Tedarikçi Günleri” Etkinliği Düzenlendi
BUTEXCOMP Kümesi Ankara ve İstanbul’da Tanıtıldı
Bursa İnşaat Sektörünün Gözü Suudi Arabistan Pazarında
Giysilik Kumaş UR-GE Projesi İhracata Katkı Sağlıyor
BTSO Sağlık Konseyi Sektörün Geleceği İçin Çalışıyor
BTSO, Litvanya’ya Düzenlenen En Büyük Ticaret Heyeti Programına İmza Attı
BTSO Yönetim Kurulu Başkanı İbrahim Burkay Litvanya Parlamentosunda Konuştu
Bakan Işıkhan’dan BTSO’nun Nitelikli İstihdam Odaklı Projelerine Tam Not
TOBB Yönetim Kurulu Başkanı Rifat Hisarcıklıoğlu: “BTSO Proje Fabrikası Haline Geldi”
İş Dünyasının Ortak Aklı Bursa Business School’da Buluştu
Giysilik Kumaş Sektörüne Kurumsallaşma ve Marka Yönetimi Eğitimi

Duyurular

Sri Lanka Seylan Petrol Depolama Terminalleri Limited İhale Duyurusu
Nisan 2024 Elektronik Sohbet Toplantıları
İşbirliği Talebi - Bangladeş Hk.
Irak ziyareti hk.
Yıllık İşletme Cetveli Hk.
Proje Teklif Çağrısı hk.
İran Taşımacılık Fuarı, 18-21 Mayıs 2024, Tahran hk.
Irak Ulaştırma, Havalimanları ve Lojistik Hizmetler Uluslararası Fuar hk.
Dolaşım ve Menşe İspat Belgelerinin Basımı ve ''Türkiye'' İbaresinin Kullanımı
Butexcomp Eğitim Duyuruları hk.
Hızlı Erişim
  • Kayıtlı Üyeler
  • Üfe Tüfe Oranları
  • Ülke Raporları
  • Üye Borç Sorgulama ve Ödeme
  • Yayınlar
  • Etkinlik Takvimi
  • Sektörel Rapor
  • 2023 - 2024 Yılı Burs Sonuçları
    Aidat Borcu Ödeme ve Sorgulama
    Oda Sicil ve Üye İlişkileri Müdürlüğü Belge Talebi
    Medos
    BTSO Biz
    BTSO Küresel Fuar Acentesi
    BTSO Akademi
    BTSOMESYEB
    BUTGEM Eğitim Merkezi BTSO Mutfak Akademi
    Bilgi Güncelleme Formu
    Üye Memnuniyet Anketi
    Etkinlik Takvimi
    P.tesi
    Salı
    Çar.
    Per.
    Cuma
    C.tesi
    Paz.
    | Tüm Etkinlikler |
    BTSO Ekonomi
    Akredite Logo AB Bilgi Merkezi
    Avrupa İşletmeler Ağı Türkiye – AB İş Dünyası Diyaloğu Hibe Programı