Türkiye’nin en fazla sayıda Ur-Ge projesine sahip Odası olan Bursa Ticaret ve Sanayi Odası’nın yürüttüğü, Ticaret Bakanlığı destekli “Bursa Bebe ve Çocuk Konfeksiyonu Sektörünün Dünyaya Açılımı” Ur-Ge projesi kapsamında “Hedef Pazarlarda Müşteri Bulma” eğitimi düzenlendi.
Bursa Teknoloji ve Koordinasyon Ar-Ge Merkezi’nde (BUTEKOM) iki gün süren eğitime Ur-Ge proje üyesi 20 firmadan 26 firma temsilcisi katıldı. Eğitim, Türkiye’nin ilk e-ticaret ve e-girişimcilik okulu kurucusu, Türkiye'nin ilk Dijital Ekonomi E-Ticaret Zirvesi ve Fuarı'nın yapımcı ve genel sekreteri, aynı zamanda eski Google Regional Trainer ve CSA (Celebrity Speakers Agency) konuşmacısı olan Berke Sarpaş tarafından gerçekleştirildi.
Proram, firmaların uluslararası pazar araştırmaları, yurt dışı firmalara ulaşma, hedef müşteri belirleme ve gerek yurtdışı satışta gerekse markalaşma faaliyetlerinde dijital araçlardan etkin şekilde yararlanmaları amacıyla uygulamalı olarak gerçekleşti. Eğitmen Sarpaş katılımcı firmalara ihracatta uluslararası pazar araştırmaları yürütme, ticari istihbarat toplama ve verileri anlamlandırma, en yeni stratejileri, yöntemleri ve kaynakları kullanarak etkin ve nokta atış pazarlama faaliyetleri yürütme ve dijital pazarlama teknikleri ile müşteri edinme gibi konularda detaylı ve uygulamalı bilgiler verdi.
|