Şube kuruluşlarında gerekli olan belgeler nelerdir?
http://mersis.gumrukticaret.gov.tr adresinden başvuru yapılmalıdır. (elektronik imza gerekmez.)
-Dilekçe - yetkililerce ve ıslak imzalı olmalı,
-Taahhütname - Nace kodu yazılmış ıslak imzalı olmalı,
-İmza beyannamesi - Noterden alınan,
-Genel kurul kararı kurul kararı- Noter onaylı,
-İlan ücreti dekontu - bankadan alınan asıl makbuz,
-Ticaret Sicil Yönetmeliği’nin 120. maddesine göre alınan belge (Merkez Sicil Müdürlüğü’nden alınmış ve süresi geçmemiş olmalı)
-Merkez dosyasının ve Ticaret Sicili Gazetelerinin onaylı suretleri- Merkez Sicil Müdürlük tarafından onaylanmış,
-Oda kayıt beyannamesi- yetkililerce ve ıslak imzalı olmalı,
-Şube müdür beyanı- müdür tarafindan imzalanmış olmalı.