Logo
En
Bursa Büyürse Türkiye Büyür
BTSO Üyeleri Paris Premiere Vision Fuarı’nı Ziyaret Etti

BTSO Üyeleri Paris Premiere Vision Fuarı’nı Ziyaret Etti

BTSO üyeleri Küresel Fuar Acentesi projesi ile dünyanın en önemli fuar organizasyonlarında yer almayı sürdürüyor. Proje kapsamında tekstil sektörü temsilcileri Fransa’nın başkenti Paris’te düzenlenen, dünyanın önde gelen tekstil üreticileri ile markalarının bir araya geldiği Premiere Vision Fuarı’nı ziyaret etti.

Bursa Ticaret ve Sanayi Odası ihracatın artırılması ve sektörlere yeni iş fırsatları sunabilmek hedefiyle üyelerini uluslararası fuar organizasyonları ile buluşturmaya devam ediyor. Küresel Fuar Acentesi Projesi kapsamında tekstil sektörü temsilcilerinden oluşan 41 kişilik BTSO heyeti, Fransa’nın başkenti Paris’te düzenlenen Premiere Vision Fuarı’nı ziyaret etti. BTSO Meclis Başkanı Ali Uğur ve BTSO Tekstil Konseyi Başkanı Bayram Uçkun’un da yer aldığı heyet, bu yıl ilk kez temmuz ayında düzenlenen fuarda 2023-24 sonbahar-kış trendlerini inceledi. Dünyanın önde gelen 1.200 markasının ultra premium koleksiyonlarını görücüye çıkardığı fuarı 3 gün boyunca 118 ülkeden 23 bini aşkın kişi ziyaret etti. Fuara Türkiye’den 212 firma katılırken, bu firmaların 59’u Bursa firması oldu. Uluslararası alıcıların yanı sıra tasarımcılar, stilistler, üretim yöneticileri, moda ve aksesuar markalarının yöneticilerini bir araya getiren fuarda Bursalı firmalar önemli iş bağlantılarına imza attı.

“BURSALI FİRMALARA YOĞUN İLGİ”

BTSO Meclis Başkanı Ali Uğur, BTSO’nun Küresel Fuar Acentesi organizasyonu ile Premiere Vision ve Texworld Fuarlarını ziyaret ettiklerini söyledi. Bursalı firmaların her iki fuarda da yoğun bir ilgi ile karşılaştığını gözlemlediklerini belirten Uğur, “Firmalar oldukça memnun. Burada yapılan görüşmelerin siparişe dönüşmesi ve ihracata katkı sağlaması en önemli hedefimiz. BTSO üyelerini en prestijli fuar organizasyonları ile buluşturmaya devam edeceğiz.” şeklinde konuştu.

“BURSA SEKTÖRDEKİ GÜCÜNÜ GÖSTERDİ”

BTSO Tekstil Konseyi Başkanı Bayram Uçkun, Bursa’nın tekstil sektöründeki gücünü Paris’te tüm dünyaya bir kez daha gösterdiğini söyledi. Sektörde her geçen yıl daha iyi bir noktaya ilerlediklerini ifade eden Uçkun, “Küresel rekabette en güçlü şekilde biz de varız. Premiere Vision, bu yıl ilk kez temmuz ayında düzenlenmesine rağmen firmalarımızın hepsi çok memnun ayrıldı. BTSO’ya destekleri için teşekkür ediyoruz.” dedi.

“GÖRÜŞMELERİN SİPARİŞE DÖNÜŞMESİNİ AMAÇLIYORUZ”

Seçen Tekstil CEO’su Hilal Gülseçen, şubat ayında düzenlenen fuarın pandeminin etkisiyle beklentilerin çok altında kaldığını belirterek, “Bu fuara çok daha motive ve umutlu katıldık. İlk kez temmuz ayında düzenlenmesine rağmen gayet güzel ve dolu dolu bir fuar geçirdik. Koleksiyonlarımız büyük beğeni topladı. Yaptığımız iş görüşmelerinin siparişe dönmesini amaçlıyoruz. Türkiye, tedarik zincirindeki kırılmanın etkisiyle önemli bir cazibe merkezi haline geliyor. Sektör olarak kolektif düşünebilir, hep birlikte doğru bir duruş sergileyebilirsek önümüzdeki dönemde ortaya çıkacak büyük fırsatları değerlendirebiliriz.” diye konuştu.

“SADECE AVRUPA’YA İHRACAT YETMEZ”

İlay Tekstil Pazarlama Müdürü Cemil Parlakay Şubat ayına kıyasla fuarda çok daha iyi bir müşteri portföyünün olduğunu söyledi. Parlakay, “Fuarın temmuz ayında düzenlenmesi sebebiyle bazı endişelerimiz vardı ama beklediğimizden iyi bir performans gördük. Müşterilerin sayısı ve niteliği oldukça iyi seviyedeydi. Firma olarak ana pazarımız Avrupa. Amerika kıtası da önem verdiğimiz pazarlar arasında. Bu fuarda bu bölgelerden gelen çok sayıda firma oldu. Türkiye’nin ihracat hedeflerine ulaşabilmesi için sadece Avrupa pazarı yetmez. Şu anda Rusya ve Ukrayna’da daralan pazarımızı alternatif ülkelerle telafi etmeyi hedefliyoruz. Bu fuarın da katkılarıyla başarılı olacağımıza inanıyoruz.” diye konuştu.

“TALEP UZAKDOĞU’DAN TÜRKİYE’YE YÖNELİYOR”

Neon Tekstil Kreatif Direktörü İrem Savcı, fuarda iş odaklı müşterilerle görüştüklerini söyledi. Savcı, “Fuarda uzun süredir görüşme imkanı bulamadığımız müşterilerimizle yeniden bir araya geldik. Gelecek yıllarda standımızı büyütmek istiyoruz. Firma olarak Avrupa’nın yanı sıra Kanada ve Avustralya gibi ülkelerden müşterilerimiz var. Bu ülkeler pandemi ile birlikte talebi Uzakdoğu’dan Türkiye’ye çevirdiler. Güney Amerika’da da yüksek bir potansiyel var. Bunları fırsata çevirmek için aksiyon almak lazım. Premiere Vision Fuarı’nın da buna katkı sağlayacağını ümit ediyoruz.” dedi.

“İHRACATA KATKI SAĞLAYACAK”

Erşat Tekstil Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Er, gerek katılımcı gerekse de ziyaretçi sayısı açısından fuarın yoğun geçtiğini söyledi. Siparişlerden memnun olduklarını ifade eden Er, “İhracatımız artmaya devam ediyor, kapasitelerimizi artırıyoruz. Gelecekten ümitliyiz.” diye konuştu.

Marsala Tekstil Kurumsal İletişim ve Marka Direktörü Güler Uğurlu Altınel ise koleksiyonlarının fuarı ziyaret eden uluslararası alıcılar tarafından büyük beğeni topladığını söyledi.

KOSGEB VE BTSO’DAN YURT DIŞI FUAR DESTEĞİ

Öte yandan BTSO organizasyonuyla gerçekleştirilen yurt dışı fuar organizasyonlarına katılan firmalar, KOSGEB’den 20.000 TL’ye, BTSO’dan ise 1.000 TL’ye kadar destek alabiliyor.


Fotoğraflar

| 21.07.2022 |

Haberler

BTSO Mart Ayı Meclis Toplantısı Gerçekleştirildi
Cumhurbaşkanı Yardımcısı Cevdet Yılmaz Bursa İş Dünyası İle Buluştu
BTSO’da “BMC Tedarikçi Günleri” Etkinliği Düzenlendi
BUTEXCOMP Kümesi Ankara ve İstanbul’da Tanıtıldı
Bursa İnşaat Sektörünün Gözü Suudi Arabistan Pazarında
Giysilik Kumaş UR-GE Projesi İhracata Katkı Sağlıyor
BTSO Sağlık Konseyi Sektörün Geleceği İçin Çalışıyor
BTSO, Litvanya’ya Düzenlenen En Büyük Ticaret Heyeti Programına İmza Attı
BTSO Yönetim Kurulu Başkanı İbrahim Burkay Litvanya Parlamentosunda Konuştu
Bakan Işıkhan’dan BTSO’nun Nitelikli İstihdam Odaklı Projelerine Tam Not
TOBB Yönetim Kurulu Başkanı Rifat Hisarcıklıoğlu: “BTSO Proje Fabrikası Haline Geldi”
İş Dünyasının Ortak Aklı Bursa Business School’da Buluştu
Giysilik Kumaş Sektörüne Kurumsallaşma ve Marka Yönetimi Eğitimi

Duyurular

Sri Lanka Seylan Petrol Depolama Terminalleri Limited İhale Duyurusu
Nisan 2024 Elektronik Sohbet Toplantıları
İşbirliği Talebi - Bangladeş Hk.
Irak ziyareti hk.
Yıllık İşletme Cetveli Hk.
Proje Teklif Çağrısı hk.
İran Taşımacılık Fuarı, 18-21 Mayıs 2024, Tahran hk.
Irak Ulaştırma, Havalimanları ve Lojistik Hizmetler Uluslararası Fuar hk.
Dolaşım ve Menşe İspat Belgelerinin Basımı ve ''Türkiye'' İbaresinin Kullanımı
Butexcomp Eğitim Duyuruları hk.
Hızlı Erişim
  • Kayıtlı Üyeler
  • Üfe Tüfe Oranları
  • Ülke Raporları
  • Üye Borç Sorgulama ve Ödeme
  • Yayınlar
  • Etkinlik Takvimi
  • Sektörel Rapor
  • 2023 - 2024 Yılı Burs Sonuçları
    Aidat Borcu Ödeme ve Sorgulama
    Oda Sicil ve Üye İlişkileri Müdürlüğü Belge Talebi
    Medos
    BTSO Biz
    BTSO Küresel Fuar Acentesi
    BTSO Akademi
    BTSOMESYEB
    BUTGEM Eğitim Merkezi BTSO Mutfak Akademi
    Bilgi Güncelleme Formu
    Üye Memnuniyet Anketi
    Etkinlik Takvimi
    P.tesi
    Salı
    Çar.
    Per.
    Cuma
    C.tesi
    Paz.
    | Tüm Etkinlikler |
    BTSO Ekonomi
    Akredite Logo AB Bilgi Merkezi
    Avrupa İşletmeler Ağı Türkiye – AB İş Dünyası Diyaloğu Hibe Programı