Bursa Ticaret ve Sanayi Odası tarafından Ekonomi Bakanlığı destekleriyle yürütülen Bursa Bebek ve Çocuk Konfeksiyonu Sektörünün Rekabet Gücünün Geliştirilmesi UR-GE projesi kapsamında “Müşteri İlişkileri Yönetimi” eğitimi gerçekleştirildi.
Ekonomi Bakanlığı tarafından 10 ayrı UR-GE projesi destek kapsamına alınan ve bu alanda bir rekora imza atan BTSO, UR-GE kapsamında düzenlediği eğitimlerle firmaların kurumsallaşması ve markalaşmasına destek olmayı sürdürüyor. BTSO son olarak Bebek ve Çocuk Konfeksiyonu UR-GE projesi kapsamında düzenlenen Müşteri İlişkileri Yönetimi eğitimine ev sahipliği yaptı. Proje kapsamında düzenlenen 8. eğitim faaliyeti olan Müşteri İlişkileri Yönetimi eğitimine 10 firmadan 12 temsilci katıldı. Eğitmen Hakan Ömer Gider tarafından gerçekleştirilen eğitimde, firmalara günümüz rekabet koşullarının en önemli kavramlarından olan müşteri ilişkileri yönetimine dair önemli bilgiler verildi.
Eğitmen Hakan Ömer Gider, küresel arenada rekabet koşullarının her geçen gün zorlaştığını belirterek, bu süreçte müşterileri yönetmenin ve yeni müşteri bulabilmenin en önemli kavramlar haline geldiğini vurguladı. Müşteri ilişkilerinin yalnızca satış eyleminin gerçekleştiği durumları kapsamadığının altını çizen Gider, müşteri ilişkilerinde satış destek elemanlarının yönetilmesi, verim alınması ve karlılık sağlarken müşteriyi de kazanabilecek yönetim modellerinin oluşturulması gerektiğini kaydetti.
Tüm gün devam eden eğitimde firmalara müşterileriyle gerçekleştirecekleri birebir görüşmelerde fayda sağlayacak önemli bilgiler aktarıldı. |